Žáci početných tříd byli rozděleni do dvou skupin, žáci méně početných tříd zůstali ve svých třídních kolektivech. Každá skupina prošla dvěma stanovišti, jejichž zaměření odpovídalo věku a úrovni znalostí žáků. Na každém ze stanovišť se žáci dozvídali zajímavé informace na daná témata a čekaly je tam i další aktivity - hry, pracovní listy, testy, ukázky apod. 

Vložený obrázek

Žáci šesté třídy se zabývali vandalismem, sedmáci měli téma šikana + kyberšikana. Osmá třída se seznámila blíže s virtuálními drogami. Konečně deváťáci prošli stanovištěm o poruchách příjmu potravy. Všechny třídy pak prošly druhým stanovištěm zaměřeným na škodlivost kouření. Naše zkušenosti totiž ukázaly, že mnozí žáci o vlivu kouření na zdraví člověka a vzniku závislosti moc informací nemají. Navíc děti podceňují škodlivost elektronických cigaret, a proto jsme se na kouření v letošním roce více zaměřili.

V neposlední řadě probíhaly na stanovištích také diskuze, kde žáci vyjadřovali a korigovali své názory, vzájemně si oponovali a konfrontovali své názory s názory učitelů.

Věříme, že alespoň některým z nich pomůžou zkušenosti a zážitky z projektu při orientaci ve složitém světě dospívajících.